Zpracovali jsme pro vás kompletní příručku a především názorné tématické návody krok za krokem spolu se snímky obrazovek. Navíc jsme vám připravili naše videomanuály. Máte od nás vše, abyste se mohli s aplikací naučit sami a minimalizovali náklady na školení.
V každém místě aplikace můžete stisknout klávesu F1 a zobrazí se kontextová nápověda, která se vztahuje přímo k místu, kde se právě nacházíte.
Někdy nápovědy nestačí a je potřeba obrátit se na odborníky. Přesně taková je naše podpora. Žádosti zaslané e-mailem řešíme nejčastěji do 10 minut. Je k dispozici také telefonní linka.
Doporučujeme vstupní školení (cca 3 hodiny), kdy se seznámíte s problematikou rychle a efektivně. Není výjimkou, že se uživatel naučí aplikaci používat velice rychle sám. Školení provádíme individuálně zaměřené na vaše potřeby.
Nabízíme mnoho způsobů, jak získat potřebné informace a neutrácet tak zbytečně mnoho peněz za školení. Nebudete-li si vědět rady, naši pracovníci na podpoře s vámi vyřeší obvyklé i méně obvyklé operace rychle a přesně.
Součástí naší podpory je často také nadstandardní asistence např. hromadná úprava dat. Jsme na vaší straně a když můžeme, pomůžeme.
Máme radost, když vám můžeme pomoci, poradit s vašimi konkrétními dotazy. Základní znalosti správy a matematiky byste však měli mít.
Školení probíhá hromadně dle vypsaných termínů v sekci Školení.
Kvalitní, rychlá a odborná podpora je důležitou součástí naší služby. U nás nenarazíte na telefonní automaty, kontaktujte nás (nebojte se napsat e-mail) a jdeme rovnou k věci.
Jsme odborníci také přes účetnictví. Poskytneme základní podporu také pro účetní programy Money S3 a STORMWARE Pohoda.