Přijímejte požadavky jako tzv. tikety, které obdrží číslo a jsou přiřazeny řešiteli. Řešitel je informován o novém tiketu e-mailem. Tikety jsou organizovány do front. Tiket obsahuje kometáře i informaci o stráveném čase.
Vlastníci/nájemci mají možnost (v případě, že funkci aktivujete) zaslat tiket přímo z portálu ve webové aplikaci i z mobilní aplikace Domsys APP.
Domsys hlídá např. konce nájemních smluv či periodu činností v technické agendě (např. revize). Uživatel může být pouze informován v kalendáři, ale také může být automaticky založen tiket k vyřešení.
Karta tiketu, přehled co všechno udělal pracovník, co všechno jsme jako správce udělali pro nemovitost.
Přehledná evidence požadavků a jejich následná kontrola přispívá k jejich včasnému řešení.
Zaměřujeme se na to, abyste vašim zákazníkům dodávali co nejkvalitnější služby. Řešte požadavky transparentně a bez zapomínání.
Komentáře u tiketu se okamžitě zobrazí (bez nutnosti přenačítat stránku) všem, kdo mají tiket otevřený.
Termíny dokončení tiketů se přenášejí do kalendáře. Na úkoly z kalendáře může být uživatel upozorněn denně, týdně, měsíčně.
Všechny tikety máte k dispozici také v terénu v mobilní aplikaci Domsys APP.
Vlastník/nájemce může prostřednictvím Portálu zaslat ekonomickou a technickou žádost, dále žádost o změnu počtu osob a také samoodečet měřidla. V rámci požadavku uživatel může také přiložit fotografii přímo z telefonu.
Žadatel je automaticky informován o dokončení tiketu se zprávou od správce.