Vše, co potřebujete k řešení požadavků

Modul HELPDESK

Přijímejte požadavky jako tzv. tikety, které obdrží číslo a jsou přiřazeny řešiteli. Řešitel je informován o novém tiketu e-mailem. Tikety jsou organizovány do front. Tiket obsahuje kometáře i informaci o stráveném čase.

Tikety z Portálu

Vlastníci/nájemci mají možnost (v případě, že funkci aktivujete) zaslat tiket přímo z portálu ve webové aplikaci i z mobilní aplikace Domsys APP.

Automatizace

Domsys hlídá např. konce nájemních smluv či periodu činností v technické agendě (např. revize). Uživatel může být pouze informován v kalendáři, ale také může být automaticky založen tiket k vyřešení.

Výstupy

Karta tiketu, přehled co všechno udělal pracovník, co všechno jsme jako správce udělali pro nemovitost.

Další informace o požadavcích

  1. >

    Přehledná evidence požadavků a jejich následná kontrola přispívá k jejich včasnému řešení.

  2. >

    Zaměřujeme se na to, abyste vašim zákazníkům dodávali co nejkvalitnější služby. Řešte požadavky transparentně a bez zapomínání.

  3. >

    Komentáře u tiketu se okamžitě zobrazí (bez nutnosti přenačítat stránku) všem, kdo mají tiket otevřený.

  4. >

    Termíny dokončení tiketů se přenášejí do kalendáře. Na úkoly z kalendáře může být uživatel upozorněn denně, týdně, měsíčně.

  1. >

    Všechny tikety máte k dispozici také v terénu v mobilní aplikaci Domsys APP.

  2. >

    Vlastník/nájemce může prostřednictvím Portálu zaslat ekonomickou a technickou žádost, dále žádost o změnu počtu osob a také samoodečet měřidla. V rámci požadavku uživatel může také přiložit fotografii přímo z telefonu.

  3. >

    Žadatel je automaticky informován o dokončení tiketu se zprávou od správce.

Přístup pro správce nemovitostí ke všem datům a dokumentům nebyl nikdy jednodušší

Mobilní aplikace Domsys APP je pouze jedním z užitečných nástrojů, které Domsys nabízí. Software pro správu nemovitostí Domsys je tou nejlepší volbou pro všechny moderní správce nemovitostí.